Waarom is Google de krachtpatser die ze zijn? Hoe zorg je ervoor dat je website hoger scoort en meer verkeer krijgt als SEO niet eens werkt? Lijkt SEO een constant bewegend doelwit te zijn? Kun je erachter komen wat Google wil? SEO is geen bewegend doelwit, niet wanneer uw werk is gebaseerd op wat Google van een website wil. Het einddoel van Google voor zijn zoekresultaten blijft ongewijzigd omdat het de zoeker de beste antwoorden wil geven.
Kan SEO op de juiste manier worden gedaan? Kan het optimaliseren van een website worden gedaan met betrouwbaar werk van hoge kwaliteit dat niet zal falen bij de volgende algoritme-update? Ja, u kunt het goede antwoord op een vraag worden en dat ook blijven en worden wat Google zoekt in de beste websites. SEO, of het optimaliseren van een website, doe je op verschillende manieren. Als u kijkt naar wat u kunt doen, moet u ervoor zorgen dat u de praktische tips van Google kent. Dit betekent dat u ervoor moet zorgen dat uw technische aspecten van uw website, uw on-site inhoud, inclusief foto's, en ten slotte uw externe links, worden gedaan met het oog op de best practices van Google. Dit zorgt voor hoogwaardige en langdurige SEO.
Content ter plaatse
Beginnend met uw on-site content, langer is beter, maar brabbelen is slecht. U moet informatie bij de hand hebben zoals een encyclopedie-item. Wees de inzending voor uw onderwerp. Elke pagina wordt het antwoord voor een specifiek onderwerp. Wat eten olifanten? Welke andere soorten leven in de buurt van olifanten? U hoeft niet noodzakelijk beide antwoorden in één encyclopedie-item te plaatsen, dus probeer dat niet te doen met de inhoud van uw website.
Elke pagina moet een vraag beantwoorden en informatie geven. U geeft informatie over het product of de dienst, maar dit betekent niet dat uw website in de plaats komt van wat u als persoon doet. Het legt Google uit dat je weet waar je het over hebt, en de mensen die je pagina bezoeken, zullen genoeg informatie krijgen om ze te laten bellen, een formulier in te vullen of aan een winkelwagentje toe te voegen. Waarom is Google de krachtpatser die ze zijn? Hoe zorg je ervoor dat je website hoger scoort, bovenaan in Google komt en meer verkeer krijgt als SEO niet eens werkt? Lijkt SEO een constant bewegend doelwit te zijn? Kun je erachter komen wat Google wil? SEO is geen bewegend doelwit, niet wanneer uw werk is gebaseerd op wat Google van een website wil. Het einddoel van Google voor zijn zoekresultaten blijft ongewijzigd omdat het de zoeker de beste antwoorden wil geven.
Technische SEO
De volgende is technische SEO: ervoor zorgen dat uw meta-informatie, schema en gegevensmarkeringsmarkeringen allemaal strategisch overeenkomen met waar die pagina over gaat. Daarna kunt u ervoor zorgen dat uw site gebruiksvriendelijk is en snel laadt. Controleer of er geen pop-upvenster is dat uw hele pagina blokkeert. Bevestig dat uw server van goede kwaliteit is en dat u achter het gordijn geen slechte code laadt. Technische SEO speelt achter de schermen een rol, maar Google ziet het meer als een indicator van kwaliteit ten opzichte van uw concurrenten. U hoeft niet de beste ter wereld te zijn, zolang u maar concurreert met uw concurrenten en het werk op een hoogwaardige strategische manier wordt gedaan.
Off-site links
Off-site links zijn soms het moeilijkste onderdeel van SEO om te controleren. Dit zijn links die van andere websites op uw website komen. Koppelen kan goed met oog voor kwaliteit en succes op lange termijn, of slecht met oog voor gemak en geschonden vertrouwen.
U hebt dat vertrouwen nodig om naar uw site te stromen en waardevol te zijn. Links kunnen op goede sites en te goeder trouw worden gebouwd, maar helpen je SEO nog steeds niet. PR-links krijgen bijvoorbeeld vaak niet het vertrouwen van Google zoals andere links. Ze zien er mooi uit en kunnen waardevol zijn vanuit het oogpunt van public relations, maar niet noodzakelijkerwijs vanuit het oogpunt van Google-vertrouwen.
Een ander probleem met linken is het risico van het toevoegen van veel links van sites met een laag domeinautoriteit. U kunt dit zien aan de hand van de links die uw SEO-team met u zou moeten kunnen delen. Zorg ervoor dat het trustflow-links zijn en dat de domeinautoriteit van de site waarop ze zich bevinden van hoge kwaliteit is met lage spamscores. U wilt dat het een site van goede kwaliteit is en u wilt dat de link in de inhoud staat, niet in een voettekst of in een opmerking. Het artikel zou niet over jou moeten gaan zoals PR over jou gaat. Het is het beste als de content niet self-serving is. In plaats daarvan moet het redactioneel en informatief van aard zijn.
Terwijl u optimaliseert voor zoekmachines, wordt u een goed antwoord op een vraag. Mensen zullen naar je site komen om te krijgen wat je hebt. Terwijl u aan uw website werkt, is het belangrijkste om over na te denken: "Waarom staat mijn website daar? Wat doet het goed? Wie heeft die informatie nodig?” Daarna denk je na: "Hoe kan ik het ze gemakkelijk maken om te krijgen wat ze nodig hebben?" Wanneer je die vragen beantwoordt, begint je website te stromen.