Het jubileum van je merk of organisatie is een mooie mijlpaal. Het is een uitgelezen moment om eens terug te kijken naar de afgelopen jaren, naar de oprichting, de mensen van toen, het eerste pionieren, alle bijzondere momenten en gebeurtenissen, oude advertenties, markante medewerkers, noem maar op. Maar het is ook een moment om vooruit te kijken, een statement te maken: kijk, dit zijn wij en hier staan wij voor, hier zijn we goed in en dit zijn onze plannen voor de komende jaren. In ieder geval is een jubileum dé kans om je verhaal te vertellen. En het mooiste medium daarvoor is en blijft een jubileumboek, als kroonjuweel van je jubileumcampagne. Met een heel goed doordachte balans van een uniek concept of thema, een zorgvuldig afgewogen tekst- en beeldredactie en een onderscheidende vormgeving en productie (papier- en omslagkeuze, kleurgebruik, bijzondere afwerkingen). Dat heeft toch veel meer content power dan een balpen?
100% storytelling
Iedereen houdt van boeken. Zeker in deze tijden van vluchtige online communicatie valt een gedrukt boek altijd goed: mensen waarderen het tastbare en ambachtelijke van een mooie uitgave. Een boek blijft, en wordt bewaard. Maar zeker anno 2022 zijn er steeds minder echte lezers; en niemand houdt van saaie boeken. Dus nee, geen ellenlange verhandelingen en taaie interviews, maar kies juist voor veel beeld, prachtig & luchtig design en een uitgekiende balans tussen beeld en copy. Zodat er uiteindelijk pakkende content tot stand komt die de boodschap van uw organisatie bevat & versterkt. Content die ook daadwerkelijk wordt gelezen, gedeeld en bewaard. Want dat wil je toch bereiken?
Het mooiste portfolio van Nederland
Pavlov is de uitgever op dit gebied en maakt al meer dan 25 jaar boeken op maat voor grote namen en A-merken als Grolsch, het Rijksmuseum, NIVEA, Center Parcs, Van der Valk, Mazda, NS, de Eerste Kamer, Albert Heijn, Unicef en nog vele andere opdrachtgevers. Boeken van klein tot groot en van klassiek jubileumboek tot voorleesboek. Voor iedere uitgave ontwikkelen we een uniek thema en een unieke redactionele invulling. Afgemaakt met een onderscheidende vormgeving en productie die perfect past bij jouw product, merk of organisatie.
Bekijk hier een aantal voorbeelden van jubileumboeken van Pavlov.